27 januari 2010

Hedrande utmärkelse...


Idag har jag fått utmärkelsen Kreativ blogger av min kära bloggvän Eva med bloggen Eva Swedenmarks värld. Hon ger mig den med motiveringen:
Livsglädje och själaro: Som med en ständig tilltro till kärlek och livsglädje så generöst bjuder in och uppmuntrar. Jag känner mig oerhört hedrad,  speciellt eftersom jag tycker att hennes egen blogg är så underbart tankeväckande och varm med härliga kulturella inslag och ett vackert språk.

Att få denna utmärkelse innebär att man i sin blogg ska länka till den som man fick den av, samt själv ska välja ut sju bloggar som man tycker om att läsa och samtidigt skriva lika många saker om sig själv som kanske inte så många vet om.

1. Jag har två tatueringar, en ängel på höger skuldra och en G-klav på vänster vrist.
2. Jag kunde läsa när jag var 5 år.
3. Jag rapar som en stor karl. *fniss*
4. Jag har sjungit med Anna-Lotta Larsson och Triple and Touch.
5. Jag dansade balett i 8 år och gick utan svårigheter ner i spagat.
6. Jag tycker till och med att det är obehagligt att åka barnkarusell.
7. Jag har varit på Maui.

Nu överlämnar jag denna utmärkelse till:
Marie med bloggen Dagar med Marie
Anette med bloggen Anette´s
Sissel med bloggen Blommiga prickar
Martina med bloggen Livet här och nu
Maria med bloggen Marias blogg
Kicki med bloggen Frk Nattuggla

Jag skulle egentligen vilja ge en utmärkelse till alla fantastiska bloggvänner och andra bloggare här i cyberspace, Ni sprudlar av kreativitet och värme.

8 kommentarer :

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Som din ängel säger, Pia: Vi kan bara flyga om vi håller om varandra. Jag tycker att vi flyger över världen tillsammans vi bloggvänner, får nya utsikter och insikter.

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att få läsa lite om dej.Grattis till awarden.Den är du värd och mycket mycket mera.Ha en skön torsdag Varmkram Rita ♥

Maria Björkman sa...

Tack, goa vän! Din utmärkelse värmer, även om det är varmt nog där jag är!!

Photo by Maria sa...

Grattis till fina awarden..

Tack snälla du för att jag är en va de du överlämnar den till.. Jag kommer att göra uppgiften som följer awarden när jag skriver dagens blogg lite senare..

Kram Mia

anette sa...

Men åå , Jag känner mig så hedrad.
Tackar ödmjukast...
Tack igen och en varm kram och ett Grattis till din utmärkelse också :)
Ha en fin dag

Tina sa...

Hej Pia!!
Å. tack så jätte mycket =) Va glad & hedrad jag blir!!
Det va intressanta saker om dig själv =)
Tack söta du!!
Hoppas du mår bra min vän! Ha en underbar helg!
Kram Tina

Sissel sa...

tack snälla söta pia! jag har gjort ett inlägg och avslöjat djupa hemligheter (nä, skojar bara!)... ha en underbar helg i snön! kram sissel

Mina Gouldsamadiner sa...

Tackar så hemskt mkt för utmärkelsen.Bockar och tackar.Kramiz.