26 januari 2011

Vänner i cyberspace

Precis som mina bloggvänner Eva och Maria skriver i sina bloggar, så är jag så glad för alla som följer min. Från att alltid ha skrivit och skrivit, egna anteckningar, drömmar och känslor för min egen skull så såddes ett litet frö till detta. Aldrig hade jag tänkt mig att mina livsfunderingar och mina tankar skulle uppskattas av andra på det sätt som jag blivit bemött här i cyberspace. För varje ny följare blir jag lika glad, och vill nu hälsa nya cybervänner välkomna hit.
Är glad att Ni alla finns och berikar mitt liv med Era fina kommentarer och egna tankeväckande bloggar trots att jag inte träffat de flesta utav Er.
Tänk vad världen krymper!
Misc Welcome Comments

~Magickal Graphics~

3 kommentarer :

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Fina Pia, jag blir glad av att titta in på din blogg!

Caja: sa...

Nu har även jag lagt till mig i bägge dina bloggar ;-)

Kram/caja

Pia sa...

Dina ord värmer, Eva! Tack!

Caja, Du är för söt! ;)

Kram till Er båda!