21 september 2011

Däckad..

Förra veckans intensiva och härliga dagar tillsammans med barnbarnen följdes snabbt av feber och halsont. Jag hann nog inte mer än lämna älskade dotterns hem så kom febern som ett brev på posten och jag kan med största säkerhet inte skylla förkylningen på barnbarnen heller, för de är friska som nötkärnor just nu. Ryggen har varit under all kritik den senaste månaden och detta sammantaget gjorde att jag däckade totalt! Igår vände förkylningen och jag fick dessutom tid hos min kiropraktor som förhoppningsvis också fick ordning på ryggen som återigen var sned. Så nu laddar jag för fotoperationen om några veckor och hoppas att jag är kärnfrisk på alla sätt och vis då.

Idag är det 2 år sedan jag fick delta i förlossningen av mitt yngste barnbarn, ett datum som för alltid kommer att vara väldigt speciellt! Det är otroligt hur fort tiden går och vissa saker minns man som det vore igår. Hela livet består av magiska datum för minnesrika händelser. 

Grattis min älskade lille Simon!

1 kommentar :

anette sa...

Hoppas att du är åter på topp Pia så förkylningen har dragit sin kos !
Härlig bild på barnbarnet.
kram