25 januari 2015

Vernissage för kärlek och glädje...


Här rullar tillvaron på i stilla lunk med jobb, träning, meditation och andra behagliga aktiviteter såsom bland annat förberedelse för vernissaget "VårValentine" den 13-14 februari i SoStockholm Gallery i Kungsträdgården.

Är så tacksam och glad över att ha blivit tillfrågad och känner mig väldigt pirrig! Det känns stort!!

Temat är naturligtvis Valentine, Hjärta, Vänskap, Kärlek, Vår och Glädje då det pågår under Alla hjärtans dag och dagen innan. Ser fram emot att få möta nya vänner, öppna upp för kontakter och hoppas att många kommer för att titta och tycker om det jag och de andra utställarna gör. Besökare bjuds på ett glas vin och tilltugg.

Träningen börjar kännas i kroppen, som värker mindre, och på kläderna som sitter lite lösare. Känner mig oerhört nöjd och belåten och detta sporrar mig att för en gångs skull fortsätta den inslagna vägen.
Meditationen ger mig lugn i själen och tar ner min ibland så påkommande rastlöshet och otillräcklighetskänsla. Livets vågskål är just nu i balans, det händer positiva saker och jag är tillfreds.

Inga kommentarer :