24 februari 2012

Fredag igen!

Senaste veckan har rullat på i ett rasande tempo, det har varit något så gott som varje kväll och jag har sent omsider stupat i säng. Så plötsligt är det fredag igen, utan att man egentligen fattar hur det har gått till, det var ju precis fredag!!
Det innebär också att mitt arbetsbyte närmar sig. Tre dagar kvar på "gamla" jobbet och sedan ska jag ut och pröva mina vingar. Känslan av overklighet ramlar över mig ibland, men när jag idag började packa ihop mina saker för att ta med mig hem eftersom jag hade bilen förstod jag att jag förmodligen inte kommer att komma tillbaka dit... 
Har inte flyttat på mig från soffan många meter sedan jag kom hem idag, bara för att göra i ordning en skål med jordgubbar och melon och hälla upp en glas Baileys. 
En skön avslutning på en hektisk vecka och imorgon är en annan dag! 

Inga kommentarer :