9 februari 2016

Vill Du följa med?

Skam den som ger sig, men har jag fått någonting i huvudet så måste jag utforska alla möjligheter innan jag kastar in handduken.
Detta har resulterat i att jag från och med nu byter bloggsida. Har flera kvällar i rad långt in på småtimmarna plitat och knåpat för att få ihop den nya som jag vill och känner mig nu rätt nöjd.

Jag har under årens lopp haft otroligt mycket glädje av att få dela med mig av mina tankar, funderingar och mitt liv och har också fått så mycket i gengäld. Varma uppmuntrande kommentarer och trogna läsare. Nu kommer jag inte att sluta blogga alls, utan jag byter bara sida och hoppas att Du som följer mig här, eller om Du så bara sporadiskt tittar in, har lust att följa med mig till min nya BLOGG.

Till en början kommer jag inte att ta med mig denna blogg in i den nya, men det finns en knapp som är länkad hit ifall man vill gå tillbaka och läsa något gammalt inlägg. Framledes får jag se hur jag gör. Än så länge vill jag testa mig fram. Det är tryggt med det gamla och invanda också....
Klicka på det röda ordet blogg, så välkomnar jag Dig!

Inga kommentarer :