31 januari 2012

Glädjespridare...


För ett tag sedan hittade jag en länk till en låt på facebook som jag bestämde mig för att lyssna på och ramlade helt plötsligt över ett underbart gäng sprudlande musiker som som spelar och sjunger både på finska och svenska! 

Jag gick in på deras facebooksida och blev medlem... men det jag inte visste var att jag blev deras 500:de medlem! Något som jag blev varse några dagar senare när jag fick ett meddelande från en av bandmedlemmarna om detta, där han tyckte att det borde firas och undrade om jag ville ha en skiva.
Fantastiskt roligt och jag älskar den verkligen. Nu går den varm här hemma och på mobilen lyssnar jag på den på Spotify på morgnarna, så om det är någon som undrar varför jag sitter och drar på smilbanden under bussresan till jobbet så är det för att musiken är glädjespridande och texterna underbara!
Klicka på bilden så kommer Ni till skivan på Spotify!
Lyssna och njut!

Inga kommentarer :