20 september 2012

Att leva sin dröm...

Jag skrev ju för några dagar sedan att jag fått äran att bli rekommenderad som en person som skulle kunna tänka sig att blogga om en bok, så här sitter jag nu med boken i min hand. 
Att författarinnan bor i Skåne vid foten av Söderåsen, som är ett utav mina favoritutflyktsmål när jag är hos sonen i Landskrona gjorde ju inte saken sämre! Flera gemensamma nämnare väckte mitt intresse och gjorde att jag föll för den.
Det är en vacker bok om livet på Gustavsborg, 
att bryta upp från karriärer och följa sina drömmar.
Man får följa årstidernas växlingar i vackra bilder av familjens hästar, katter och omgivning tillsammans med en mängd härliga recept.
Och när jag ser dessa otroligt vackra hästar önskar jag av hela mitt hjärta att jag inte vore allergisk.
En inspirationsbok att bli glad av, som jag varmt kan rekommendera och så fort jag får ordning på mitt kök vet jag vilka recept jag ska testa!
Boken kostar 195:- och bilden ovan är en länk till familjens hemsida med ännu mera vackra bilder, där den även kan beställas.
Så klicka på bilden, njut och provläs!

2 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Ser ut att vara en mysig bok..

Njut nu av fredagskvällen och ha en härlig lördag i morgon..

Kram Mia

Pia sa...

Tack detsamma fina Mia!
Boken är verkligen en inspirationskälla!:)
Kram