19 september 2012

Soffvila och ryggövningar...

Så där ja! 
Nu tror jag att jag är färdig... känner mig ganska nöjd med mitt blogghantverk för dagen!
Med värkande rygg, huvudvärk och yrsel har jag idag varit hemma och vilat. Inte mycket mer att göra efter gårdagens besök hos bästa kiropraktorn där han rätade till den igen. 
Vila, ingen yoga och korta snälla promenader var rekommendationen och jag är inte sen att lyda den. Vet hur det går om jag inte lyssnar på kroppen. 
Återbesök på fredag, så hoppas jag att jag är fit for fight sen igen.

Har gjort ryggövningar, vilat och fixat lite med bloggen. Känns kul, för nu blev jag lite taggad att börja skriva igen. Jag har också blivit ombedd att blogga om en bok som jag med spänning väntar på att få i brevlådan endera dagen. Återkommer garanterat om den snart!



Nu återstår några timmar av min kväll som får avslutas med en kopp yogite istället för yogaklassen som jag skulle ha varit på och saknar.
PS. Det vore roligt med en kommentar om den nya layouten som jag fixat! DS. 

2 kommentarer :

Ann-Britt sa...

Mycket snygg design med härliga färger.

Pia sa...

Tack Ann-Britt!
Vad roligt att höra. :)