18 augusti 2009

Nu blommar det...

Döm om min förvåning när dottern ringer vid lunchtid och frågar om jag kan komma ut till jobbets huvudingång då hon har något att ge mig....!
Nog för att jag visste att hon skulle åka till Arninge för att köpa en laptop idag... men att hon sedan skulle komma till mig var inget jag räknat med.
Efter att ha läst min blogg så kunde hon inte annat än instämma i att en mormor utan gummistövlar inte är någon riktig mormor.... SÅÅÅ...

nu kan jag tack vare min äldsta juvel titulera mig "riktig" mormor!
Och med tanke på hur det hällregnar här så lär de behövas!

9 kommentarer :

Annika Estassy sa...

Jisses vilka underbara stövlar! Vill också ha - trots att jag är vare sig mormor eller farmor!

hemma hos lilla mej sa...

Vilka häftiga stövlar.Vad gulligt av din dotter.Alltid skoj att få presenter.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~

Pia sa...

Ja.. visst är de härliga! Storlek 35, barnavdelningen på Skopunkten Annika! :)

Och det är så klart att man ska häftiga stövlar fast man inte är mormor eller farmor!

Maria Björkman sa...

Du med dina pyttesmå fötter! Andrea är ju för skön, och dina stövlar också!

Tina sa...

Men Gud så söta!! Vilken underbar dotter!!!
Sånna överraskningar är härliga! De kan ju komma till pass nu i detta regn vädret =)
Kram Tina

Mina Gouldsamadiner sa...

Gud vilka söta stövlar.Dom blir bra att gå ut i skogen och plocka svamp i.Snäll och omtänksam dotter du har med bra smak.Tjing.

Mina Gouldsamadiner sa...

Ja jag menar ju inte att du ska plocka svamp i stövlarna.Hehe.

Photo by Maria sa...

Tur du har en dotter som läser bloggen ;-)
Fina stövlar hon hittat till dig, nu kan du ut med barnbarnen i höstrusket och i skogen och vara en riktig mormor ;-)

Kram
Mia

Annika Estassy sa...

Jag är inte ensam längre, det finns en till kvinna i detta land med storlek 35! YES!