28 oktober 2009

Last chance Harvey...

Jag vet inte vad det är som händer med mig, men det verkar som att ju äldre jag blir, ju mer lättrörd blir jag. Känner mig riktigt blödig emellanåt, det behövs ingenting för att jag ska få en tår i ögonvrån.
Kanske har det att göra med att jag försöker leva här och nu, att känslorna och sinnena är närvarande hela tiden?

Grät senast igår när jag och särbon tittade på filmen "Last chance Harvey" som jag hade beställt. En film som jag varmt kan rekommendera, ett romantiskt drama för vuxna. En tanke som slog mig när vi tittat färdigt på filmen var att det var en kärleksfilm utan sexscener eller ens en kyss, och ändå så var det kärlek!

Se den, och bli berörd!


2 kommentarer :

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Jag är precis likadan, det behövs inte mycket för att mina tårar ska börja trilla!

Annika Estassy sa...

Jag hann aldrig med den när den gick på bio så tack för tipset!