19 oktober 2010

Tappad gnista...

Kände redan på lördagen att något konstigt var på gång i kroppen, men inte förrän på söndagspromenaden märktes det markant. Jag som normalt inte har några problem att promenera i rask takt hur länge som helst tyckte att benen kändes som bly och blev tungandad redan efter en kort stund. Tvingade mig själv att gå en timme, men oj vad skönt det var att komma hem sedan och krypa upp i soffan. Viruset kom sedan långsamt smygande över mig med feber och värk i hela kroppen. Nu har jag sovit, sovit och sovit... och dessemellan legat på soffan och tittat på naturprogram eller film. Tror att det har vänt nu, men jag ropar inte hej än, för huvudvärken vägra släppa taget!
 Det blir en dag till på soffan... och det enda positiva med det är väl att slippa gå ut i regnrusket!!


Jo, då... jag ska lyda den nyfikna kanadagåsens uppmaning också!!

4 kommentarer :

livskrafter sa...

Krya på dig och var rädd om dig kram
Emma

anette sa...

Krya på dig Pia !
Hoppas att det har vänt nu.
Varmkram

Pia sa...

Tack Emma och Anette! På god väg!

Hoppas det vänder för Dig också snart Nettan!

Kramar till Er båda!

Annika Estassy sa...

Usch för virusar! Ta hand om dig nu.