31 oktober 2010

Livets väv...

Veckor och dagar flyter samman likt en väv i livet.
Dagar fulla av arbete, vänskap, kärlek, skratt och allvar.
Förra fredagen tjejmiddag med barndomsvännerna...
samma helg galet rolig med kär vän, dansandes inpå småtimmarna...
onsdagkväll med härlig samvaro på restaurang med annan kär vän...
torsdagkväll hos ytterligare go vän med skratt och skitsnack!

Denna helg fylld av kärlek och närhet med mina älskade nära... 
lugn och harmoni i hemmets vrå...
och såklart firande av äldsta musketörens 6-årsdag i fredags.


De flesta dagar känns tillvaron självklar och jag njuter av att vara i nuet, men emellanåt kommer dagar då det inte är lika lätt att uppbåda de positiva känslor som jag vet att jag har mängder utav. Älskar mina härliga vänner som lyfter mig när mina egna vingar inte orkar bära och mina underbara närmaste som får mitt hjärta att svämma över av värme och kärlek.
Detta är livet... !!!

2 kommentarer :

Marie sa...

Precis så är livet, allt och mycket. Inte bara lätt, men också underbart. Kramar vännen.

Photo by Maria sa...

Ja så är livet.. Det har sina uppgångar men också sina nedgångar.. Som tur är så leder ju uppgångarna med hästlängder.. Tror att vi måste tillåta oss att ha de där dagarna som inte är så kul för att ändå kunna må bra i förlängningen..

Kram Mia