25 december 2010

Inga julklappar till mig !!

Det är vad jag säger varje jul... och varje jul får jag några i alla fall, förutom de julklappar jag köper åt mig själv. Ofta köper jag ett sällskapsspel till julen, eftersom jag tycker att det är så roligt att spela spel. I år köpte jag spelet "Prova vin".. ett vinprovningsspel med frågor och utmaningar. Tänkte bjuda hem mina tjejkompisar någon kväll för att spela, man provar nämligen riktiga viner och bör prova 6 olika sorters vin och den som får sin vinkällare mest fylld efter spelets gång vinner. Kan bli riktigt roligt!
Den mest uppskattade julklappen var den jag köpte till min dotter och mig själv - en övernattning på Yasuragi Hasseludden på Trettondagen, med allt vad det innebär. Vi ska ha det så otroligt mysigt och avkopplande som det bara går!

En bok, en vykortskalender med fotografier av världens bästa fotografer samt en filmbox med franska filmpärlor hörde bland annat till mina julklappar, och det lustiga i kråksången är att jag förra julen köpte en box med franska filmpärlor till mig själv. Nu hade dottern hittat box nr II och det finns tydligen ytterligare en del. Konstaterade glatt att mina närmaste känner mig väl!

Inga kommentarer :