15 mars 2010

Coolt...

Har ikväll suttit och gjort lite roliga bilder till min dotter för att muntra upp henne i hennes röriga småbarnstillvaro, som kan vara nog så jobbig ibland. Jag har nästa glömt bort hur det var för egen del, men blir påmind av de små liven. Skillnaden är också markant eftersom jag har 5 år emellan mina barn och hon har 2,5 år, så hon är beundransvärd min älskade Andrea!
Hur som helst så kunde jag inte låta bli att göra några roliga bilder på mig själv också!
(Fast på min dator rör sig strålkastarna över scenen och bilden, fick tyvärr inte till det här på bloggen)

Och vem har inte någon gång i livet velat bli rockstjärna?

Med tanke på hur bra jag mår ikväll efter eftermiddagens besök hos min underbara kiropraktor så skulle jag utan problem kunna ställa mig på en scen och rocka loss!
Det vore häftigt!
Och då skulle det heller inte bekomma mig att min älskade lilla bil blev svindyr att laga för då skulle jag vara så känd att jag skulle ha råd utan att det skulle svida nämnvärt i plånboken!
Det är härligt med drömmar!

5 kommentarer :

Annika Estassy sa...

Vad skönt att din kiropraktor kunde hjälpa dig! Jag gick med nackont i månader innan någon sa att jag borde gå till en kiropraktor. Så jag gjorde det för första gången i mitt liv (för 5 år sedan) och det tog honom ett antal behandlingar innan jag blev bra. Har inte haft ont sen dess!
Och ack småbarnsåren, den ständig tröttheten... Jag minns att det var jobbigt (har 20 månader mellan mina två barn) men kan inte återskapa denna enorma trötthet. Tur är väl det...

Maria Björkman sa...

Hur gör du den häftiga bilden (och tydligen andra liknande)? Har sett andra göra liknande grejor, men aldrig fattat var de fått "mallarna" ifrån.

Pia sa...

Annika, vilken tur att Du sluppit ha ont efter det. En bra kiropraktor är guld värd!

Maria, det finns flera sidor som jag brukar använda mig av. Du kan gå in på:
www.sillyscenes.com, www.fototrix.com
och den jag använde till bilden på detta inlägg var www.funphotobox.com. Ha det så kul!

anette sa...

Skönt att du mår bättre nu.
fin bilden blev, ja Rockstjärna skulle man nog inte ha tackat nej till ;).
Ha nu en riktigt skön onsdagskväll
kram

Tina sa...

Hej vännen!!
Men Gud vilken vacker bild!! Ni är underbart vackra!!!!
Fniss... har oxå lekt med bilder & har oxå varit en idol =)
Hoppas du mår bra!!!
Varm kram till dig från lilla mig =)
Tina