8 mars 2010

Vilken miss....

Tänka sig, att jag som den obotliga filmnörd jag är, missade Oscarsgalan i natt!! Känner mig obönhörligen efter av att inte ha varit i händelsernas centrum. Var för en stund sedan tvungen att gå in på YouTube och titta på filmtrailers både från Crazy Heart, som Jeff Bridges fick sitt pris för som bästa manliga huvudroll och Blind Side som gav Sandra Bullock pris för bästa kvinnliga huvudroll. Ser båda två som två oerhört kompetenta skådespelare med stor integritet, och för det beundrar jag dem. Inte lätt att ha det i dagens filmvärld.
Nu återstår ju bara att se filmerna, och det ser jag fram emot!


För övrigt så är jag inne i en bloggsvacka så tillvida att jag kommer att göra inlägg när andan faller på, men just nu orkar jag inte gå in och läsa alla bloggar som jag normalt brukar följa, så om Ni undrar varför jag slutat kommentera så är det för att jag gör ett litet uppehåll i bloggläsandet. Ibland blir det bara för mycket av datorsittandet.
Fast å andra sidan... känner jag mig själv rätt så får Ni påhälsning snart igen!

4 kommentarer :

Tina sa...

Hej vännen!!!
Jag missade det oxå =) Men det viktigaste är ju att de som fick priserna inte missade det..fniss...
Det är ingen som helst fara vännen. Alla behöver nog ta en break mellan varven!! Tar mycket tid att blogga!!
Jag finns kvar iallafall =) & tittar in till mig när du känner för det.. jag tar inte illa upp vännen!!!
Va rädd om dig fina du!!
Kram Tina

anette sa...

Jag missade också Galan :/..Lite trött den kvällen..
Bloggtorkan drabbas vi nog alla av. När man släpper lite måsten så brukar lusten åter infinna sig, så välkommen tilbaka när lusten återvänder...
Varm kram i vårsolen

Maria Björkman sa...

Ja, man måste sålla både bloggandet och bloggläsandet. Jag har några favvobloggar som jag alltid läser, andra som jag skummar eller kollar rubriken på, och ytterligare en kategori som jag märker att jag läser alltmer sällan och därmed fasar ut. I samma takt kan man hitta nya pärlor. Det gäller att fortsätta låta lusten råda, bara. Nu ljusnar det dessutom, och då ökar nog lusten till annat och konkurrensen blir större!

Ninja sa...

Jo, det är lätt att fastna vid tangentbordet.