1 mars 2010

Tänka sig...

Döm om min förvåning när jag ser på goa bloggvännen Tinas blogg att jag vunnit i hennes tävling! Jag som aldrig, eller åtminstone väldigt sällan vinner på lotter. Glad blev jag i alla fall och jag tror att det  finns en mening med vinsten, som är en Drömpuppa! Tack snälla Tina!
Hängsmycket Drömpuppan består av tre delar, förutom karbinhaken: En ring med texten Drömmarna är våra vägvisare, en liten bricka med orden Välj kärlek och så själva "puppan"- en liten behållare med en lapp inuti, som det är tänkt att du ska skriva din dröm eller en affirmation på.

Ikväll har jag yogat 80 minuter och legat på spikmattan i 30 minuter, så nu känner jag mig oerhört lugn och harmonisk. Tar för en gångs skull och kryper i säng i god tid så att jag känner mig riktigt utsövd imorgon.

5 kommentarer :

nono sa...

Vad kul!

STORT GRATTIS till dig.

Jättefin är din nyvunna drömpuppa.
Verkligen1

Dröm ljuva drömmar nu då.

Kram

Tina sa...

Å, jag blev faktiskt oxå glad när Anton läste upp ditt namn på lotten!! Jag hoppas du får glädje av den! Postar den idag, så den borde ju va hos dig imorron, senast Torsdag!!!
Gud va duktig du är vännen. Träna så!! Jag känner mig helt slut när jag väl kommer hem från jobbet.. men i&försig så har jag flyttat hela helgen, så jag fick bra träning där.. fniss.. sen är jag inte frisk så jag får ta det lugnt.. hihihi... det låter mer som en tröstande ursäkt för mig själv här ju..hihihi...
Ha en fin Tisdag fina du!!!
Kram Tina
&
GRATTIS än en gång!!

Maria Björkman sa...

Grattis Pia, det är du ju väl värd (fast lite avundsjuk är jag förstås!). Kram!

Photo by Maria sa...

GRATTIS till fina vinsten..

Ha nu en bra dag..

Kram Mia

Annika Estassy sa...

Grattis, vad kul!
Hade jag yogat och spikat så länge som du hade jag inte varit pigg utan helt död! :)