18 maj 2010

Doftinvasion...

Bästa sättet att bota min försommar-rastlöshet är att komma ut i naturen och promenera längs vattnet. Eftersom jag emellanåt är väldigt dålig på att komma iväg och träna, vilket jag borde göra för ryggens skull, försöker jag i alla fall att komma iväg ut och promenera. Nu har promenerandet blivit lite mer intensivt än vanligt den senaste veckan, och min intention är att jag ska promenera riktigt raskt minst en timme om dagen.

Har hittills lyckas väldigt bra genom att ha lockat med mig min älskade dotter, min kära syster, eller så har jag bara gått själv som ikväll!
Det jag frapperas av under de både ansträngande och sköna promenadstunderna är hur mycket det doftar ute nu!! Det är rena doftinvasionen av olika undersköna vårdofter.Skulle vilja fylla en burk med alla dessa doftintryck för att ta fram och njuta av under vintertiden.
 Helt underbart!

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Du kommer iaf ha bilderna till vintern att kunna ta fram, man kan nästan ana sig till doften genom dem..

Njut nu av onsdagen..

Kram Mia