3 maj 2010

Om bloggning....

Jag har en viss förmåga att falla till föga för "oemotståndliga" erbjudanden från tidningsförlag som vill att man ska prenumerera på deras tidningar och brukar då ta en s k korttidsprenumeration. MEN... inte avslutar jag prenumerationen efter dessa nummer, utan de fortsätter att dimpa ner i brevlådan med ett inbetalningskort varannan månad. Nu har jag bland annat haft tidningen Tara ganska länge och har under lång tid tänkt att jag ska avsluta prenumerationen, men ännu inte kommit till skott! Glad är jag för det, för i senaste numret var en mycket intressant artikel om bloggning,... "Inte utan min BLOGG"... skriven av bloggerskan själv, Christina Stielli. Hon bloggar också i Tara, se här, och skriver också i sin blogg om artikeln.

Du som älskar att blogga, köp tidningen och läs artikeln! Jag kände igen mig i mycket!
Och nu kan jag avsluta prenumerationen med gott samvete! :)

2 kommentarer :

Christina Stielli sa...

Haha! Så där gör jag också ... men så bra att du fick det här numret i alla fall. Och att du tyckte om artikeln :)

Pia sa...

Men vad roligt att Du tittade in här Christina! :)
Tyckte mycket om artikeln och kände igen mig i den, vilket jag tror att många kommer att göra!

Kram!