9 juli 2009

Energiboost...

Läste tidigare ikväll på Annikas blogg att hon skulle dejta Ernst och undrade i mitt stilla sinne hur detta kunde vara möjligt... han skulle ju dejta mig! Sen kom jag på att eftersom han i sin mjuka manlighet har alla dessa kvinnliga sidor som många "vanliga" män förfasar sig över så kan han ju naturligtvis klona sig... det är ju precis så vi kvinnor får göra ibland....

Från en vacker och sommarfräsch dejt med Ernst... gick jag vidare till nästa dejt... med Simon och Thomas. En något mer exotisk... men även den mycket trevlig.

Emellan dessa två hann jag också vila från ruggvädret en stund i ett varmt och skönt solarium.

Har avslutat kvällens energiboost med att titta på tangotävling på finsk TV... något som sonen tyckte var riktig tantvarning... hahaha! Den finska själen kommer riktigt till sin rätt i denna underbara musikform.
Och lite tantvarning är det nog.... men vem bryr sig!


5 kommentarer :

Annika Estassy sa...

Nåväl, du får väl låna Ernst ibland om du är snäll...
Underbart med finskt tango! Underbart med dans över huvudtaget. Och alldeles, alldeles underbart med tanter som gillar det! :D

Photo by Maria sa...

Man kan vara tant ibland om man inte är det hela tiden ;-)
Ernst är jag faktiskt inte överförtjust i, jag tittade igår men sista kvarten tröttnade jag.. Loppisen var roligast i det programmet.. Men Simon och Tomas gillas skarpt men det tittade jag inte på igår, fick lite annat som var tvunget att göras..

Ha en bra fredag nu..

Kram
Mia

Mina Gouldsamadiner sa...

Jag själv älskar alla typer av inredningsprogram,antikprogram och trädgårdsprogram.Sååå mysigt bara.Men Ernst får ni behålla själva,visserligen ser han väldigt trevlig ut men lite för klämkäck för min smak,gillar lite busigare karlar,så bra va,då behöver vi inte slåss om honom,men om det kommer till tals om idolen Robbie Williams,då jädrar då är jag med och slåss,what a sexy guy,trevlig helg och kram.

Sissel sa...

ja, vem bryr sig! jag tror dock inte ernst har kvinnliga sidor, utan snarare mjuka mänskliga sidor som många män kanske (och tyvärr) inte bejakar. men, bra är han!

Tina sa...

fniss.. så söt du är!! Hoppas du mår bra! Jag har varit lite dålig på att sitta vid datorn... är nog så på sommaren.. men tro inte jag glömt bort dig.. det har jag INTE!!
Må gott & va rädd om dig " tanten " fniss...
Kram Tina