19 juli 2009

Hasta la vista baby....

.... som Arnold Schwarzenegger sade i Terminatorfilmerna... :)

Inte för att jag är någon stor fan av dessa filmer, men kommentarerna är rätt sköna i alla fall.


Helgen har flugit iväg med en rasande fart och har tillbringats med älskling, barn och barnbarn eftersom jag inte kommer att träffa dem nu på nästan tre veckor.

Nåja.. den yngste kommer ju ner med flickvännen om 10 dgr.

Nu står väskan packad. Pass, kamera och dator ligger i handbagaget och det börjar bli dags för undertecknad att vila några timmar. Kl 03:30 blir jag hämtad av mor och styvfar för skjuts till Arlanda och 05:40 lyfter planet..

Så jag säger "I'll be back".... som Arnold också sade!


Önskar Er alla härliga bloggvänner och läsare en skön fortsättning på sommaren...
nu far jag ti
ll varmare trakter!

7 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Ha det så underbart härligt nu.. Det är du väl värd..

Kramar
Mia

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vilken lämplig regnig dag att åka till solen - hoppas du får en alldeles underbar semester!

Annika Estassy sa...

Hälsa Spanien från mig och ha en riktigt skön semester!

Unknown sa...

Hej Pia!

Jag gillar din blogg och vill komma i kontakt med dig, maila johnw.44snabelagmail.com byt ut snabela mot @

Mvh
John

Moonrose/ Vonneli sa...

Så härligt! ha det riktigt gott, njut solen och värmen.
KRAMIS

Photo by Maria sa...

Du har en award att hämta i min blogg :-)

Hoppas du har det underbart på resan och verkligen har själaro..

Kram
Mia

Sissel sa...

ha en underbar semester. härligt med garanterad värme. här är det si och så med det. vi hörs och ses! kram