26 juni 2009

Fredagkväll och jazz....

Ikväll är jag trött, trött, trött! Trots det hindrade det inte mig och särbon från att gå ner en liten sväng på sta'n för att ta en fika och lyssna på lite jazz...

Idag börjar nämligen jazzdagarna här i Norrtälje... och pågår fram till söndag kväll.
Det spelas både här och där på krogarna i sta'n och man träffar massor av människor som normalt håller sig hemma. Om kvällen dessutom är sommarljum och skön som ikväll... så är det helt underbart!

Kan tyvärr inte gå och lyssna på något imorgon eftersom jag ska vara barnvakt åt yngste barnbarnet, Noel, från imorgon förmiddag till söndag förmiddag. Inte för att det är något jag skulle föredra... jag längtar verkligen efter den lilla trollungen!

Får se vad dagen har i sitt sköte för oss... ute ska vi vara i alla fall... och helst vid en strand! Vi får se... man får ta dagen som den kommer när man har med små liv att göra. Det kanske blir som nedan! :)
Varje dag i Ditt liv är ett blad i Din historia!

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Blev det som bilden så blev det hur bra som helst :-)

Ha nu en bra förmiddag med barnbarnet i morron med..

Kram
Mia