28 juni 2009

Vilken sommardag....

En härlig dag har gått till ända.... härlig från börjar till slut!

Efter en skön morgon med god frukost på balkongen.... dök han äntligen upp - MIN NOEL - tillsammans med sina föräldrar! Fick genast en bamsekram och puss och förstod att den här dagen kommer att bli hur mysig som helst....
Noel har bara sovit hos mig en gång tidigare.... annars är det storebror Emil som brukar lägga beslag på sin mormor... men den här gången bestämde jag att det var Noel som skulle få göra det.
Med en liten påse lördagsgodis i sin lilla hand åkte vi iväg till min systers sommarhus en liten bit utanför Norrtälje... där vi badade vid bryggan... fikade och hade det mysigt. Och mysigt hade vi... med råge dessutom. Noel och min systers yngste son är nästan jämngamla... så grabbarna lekte och jag njöt av tillvaron. Man ska aldrig krångla till saker... utan bara ta det som det kommer.



Efter middag tillsammans med syrran och familjen, kom vi hem lagom till sovdags... men inte ville unge herrn sova då inte... så det blev en film och en go liten kille som sent omsider somnade i min famn. Många pussar och kramar blev det under dagen!


Nu sover han... min lilla ängel!
Och jag har själaro!

4 kommentarer :

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsvejs!!! Vilken söt Noel..så mysigt ni hafr det!!1

*SOLA * BADA * NJUUUT!!*
Trevlig sommarhelg!!
~~♥Önskar Millan♥~~

Sissel sa...

vilken härlig dag! visst är det lättare att njuta när det är sol, sommar och värme.

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt Noel.....Som har varit hos sin mor-mor och haft det så himla mysigt.Visst är det härligt med sol och sommar och underbara små änglar.Ha en underbar söndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Tina sa...

Hej vännen!!
Å, så underbara bilder!! Jag blir så glad över att se dem!!! Va mysigt ni haft det!! Det är det som kallas LIVET!!
Va rädd om dig & ha en underbar Måndag!
Kram Tina
" Livet är här & nu "