25 juni 2009

Kära vänner...

Denna vecka har jag tillägnat mina vänner mer än vad jag brukar.... har träffat någon av mina vänner varje kväll hittills... och ikväll till och med två utav dem.

Först blev det en promenad och mysig samtalsstund med Anita... och sedan åkte jag hem till Kerstin för att se hur hon bor i sitt nya hem. Också vi hade en underbar stund tillsammans med gott fika och härligt samtal...

Ju äldre jag blir.... ju mer uppskattar jag och värdesätter mina vänner.... nya som gamla.... både i cyberspace och i verkliga livet.

Med det vill jag bara säga till mina vänner: Ni är bäst!!!




Och för Er som undrar.... det blev ingen morgonpromenad... men det har sina skäl!
Det kommer fler dagar!

3 kommentarer :

Sissel sa...

jag tror att du har goda vänner därför att du är en god vän!

Moonrose/ Vonneli sa...

Visst är det härligt att ha vänner att umgås med, träffa och ta en fika eller promenera med, det gäller att ta vara på dem.
Också härligt med alla nya bekantskaper här i cyberrymden. Så god musikvideo du bjuder på idag.
Ibland blir det inte alltid som man tänker sig.
Önskar dig en underbar dag!
Kram

Tina sa...

Hej!! Va underbart med vänner!! Jag håller verkligen med dig!!!
Va rädd om dig & njut av livet!!
Bamsekram till dig från lilla mig :-)