19 juni 2009

Tonårsfasoner....

Nu tror alla att jag ska skriva någonting om tonåringar och deras later och olater.... men nope, inte denna gång!

Det var jag nämligen jag som drabbades av tonårsfasoner idag!!! Efter att inte ha somnat förrän vid 01:30-tiden i natt och pga att jag dessutom blev väckt av jourtelefonen kl 07:00 i morse och fick ett ärenden som tog ca 45 min att åtgärda.... somnade jag om! Japp!
Tänkte mig att sova ett par timmar till eftersom jag och särbon skulle åka och handla det som fattades för kvällens middag.... samt för att kunna ta det lugnt och skrota runt i min egen takt och värld under förmiddagen.

Kl 12:20 ringer min mobil och jag fattar absolut ingenting!!! Särbon fick en smärre chock när han hörde att han väckte mig.... och jag kände mig som en riktigt tonåring! Jag har nog inte sovit så länge på många år... men uppenbarligen så behövde jag det, annars hade jag ju vaknat tidigare.

I och med det så blev dagen heller inte riktigt som jag tänkt mig.... men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig.
Särbon åkte och handlade själv och sedan för att träffa sina vuxna barn.... och jag tog det lugnt.


Nu sitter jag och väntar in ungdomarna för att skjutsa dem till en midsommarfest och sedan åker jag vidare till särbon.

Ha en fortsatt skön midsommar!

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Att vara tillbaks till tonårstiden på det sättet är ju underbart ibland, och som du skrev så behövde du det säkert..

Ha nu en bra midsommar och njut..

Kram
Mia