6 januari 2010

Öde eller slump...

Ibland korsas våra vägar av underbara människor...
fånga då de ögonblicken och se vart det leder, för det finns en mening med alla möten. Kanske får Du en vän för livet, eller någon som får Dig att ändra riktning totalt!


På förekommen anledning skrev jag också ovanstående på min facebookstatus i natt, då jag genom min son och en utav hans bästa vänner fick lära känna en liten änglalik människa. Min son sade redan för länge sedan att "Du och Simons mamma är såå lika, ni måste bara träffas. Ni skulle ha hur kul som helst!" Och nu blev det äntligen av! Vi åt middag med våra söner och när de sen stack ut hade vi supertrevligt. Jag vet inte vart alla timmar tog vägen och jag hoppas att vi kommer att ses snart igen.

Vi kan tacka våra underbara söner
för att de känner sina mödrar så väl!

3 kommentarer :

Unknown sa...

Åh, skrev en lång kommentar, men uppkopplingen bröts. Jag ville bara tacka för du inspirerar genom dina bilder och det du skriver. En dag vill jag också kunna sitta i en stuga och skratta så jag får ont i magen!

Kram från Anne

Marie sa...

Visst är det så, att ibland så möter vi nya vänner och det känns helt rätt..Kram och jag önskar dig många nya härliga möten i året som ligger framför.

Photo by Maria sa...

Härliga ungdomar.. Nya vänner kan man ju inte få för många av..

Kram Mia