23 februari 2010

Ibland har man tur...

Idag ligger tröttheten som en slängkappa kring själen, tror att förra veckans dunderförkylning och helgens intensivitet har tagit ut sin rätt lite så här i efterhand.

Hade trots det lite flyt idag, då jag varje dag letat efter en billiga flygbiljetter för min hemresan från Spanien, och idag helt plötsligt nästan ramlade över helt nysläppta biljetter med SAS. Fick tag på ett direktflyg från Malaga till Arlanda för 800:- den 27/7 och blev strålande glad. 19 dagar i värmen kommer att bli helt underbart! Ringde direkt till Lise-Lotte och Agneta och bad dem gå in och boka sin hemresa med samma låga pris, eftersom de åker hem en vecka före mig. Nu är hela resan bokad och det känns skönt att ha något att se fram emot, men först får solen gärna visa sig här hemma så att man får lite energi och själslig näring.
Nästa vecka tar jag tag i träningen igen, men än så länge får kroppen bestämma, och idag bestämmer den att jag ska gå och lägga mig i tid.

8 kommentarer :

Ninasol sa...

Vilken tur du hade med flygbiljetten.
Bara att gratulera och hoppa att ni får det skönt därnere.

Kram

Tina sa...

Hej vännen!!
Å, va underbart!! Ibland är det bara meningen & det va det för dig nu!! Va skönt att du kan slappna av & bara invänta resan nu!!
Hoppas du får en god natt sömn!!
Kram Tina

Bibban sa...

Hej på dej..hit kom jag via via någon ( har glömt) men för att inte missa din fina blog och det du skriver så följer jag dig
Ha det gott
Bibban

Sissel sa...

jag är inte alls avundsjuk på dig! inte alls! tänk om det kunde bli varmt här!!! ha det gott och vila ordentligt nu!

Annika Estassy sa...

Som att vinna på lotteri! Grattis till de billiga flygbiljetterna.

Livskrafter sa...

Wow låter HUR HÄRLIGT som helst med lite spansk sol på nästippen
Ha en fin onsdag
kram
Emma

Photo by Maria sa...

Gott att ha hela resan bokad nu.. 19 dagar i Spanien låter underbart..

Njut nu först av onsdagen och lyssna på kroppen..

Kram Mia

Singelpappan sa...

Tack för dina fina kommentarer hos mig. Blev jätteglad. :-)

Längtar förstås också till sol och värmen, men har ännu inte planerat någonting.

Kram