7 februari 2010

Kärleksförklaring...

Idag måste jag delge en av de vackraste kärleksförklaringar en mor kan få av sin dotter. Min älskade Andrea hade skrivit detta till mig på min facebooksida, och det känns ofattbart att det är jag som får alla dessa vackra ord! Måste hämta en näsduk innan jag läser det igen!
Vacker, varm och tre äpplen hög. Energi som en virvelvind och med en kreativ ådra som pulserar starkt från och till det enormt stora hjärtat. Hjärtat som känner så mycket och djupt. Stark nog att dra alldeles för tunga lass men trots det en livsglädje som lyser likt orion en stjärnklar natt. Med stor beundran och respekt stoltserar jag över att vara din dotter. Jag är den jag är tack vare dig!
Ps. Du blev given många begåvningar, använd dem ännu mer! Läser på din blogg och heureka! Jag tycker att du ska skriva en bok.
JAG ÄLSKAR DIG!!!

11 kommentarer :

Tina sa...

...snyft... snyft... så fint!! Sådan dotter.. sådan mor.. snyft... det du fick skrivet till dig.. snyft.. det är det du utstrålar.. snyft... så vackert!!!
Underbara barn du skapat vännen!!
Kram Tina

Pia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Pia! Så fint skrivet och jag är säker på att du är värd varje ord. Du sprider alltid en sådan värme omkring dig på blogg och facebook och helt säkert ännu mer IRL.
Kram!

Pia sa...

Eva, Dina ord värmer också eftersom jag upplever Dig som en hjärtevarm människa.
Finaste kramen!

Jenny L sa...

Så otroligt fint Pia! Vilken underbar värme. Du kan vara glad och stolt över din dotter - och över dig själv. Kram!

anette sa...

Helt fantastiskt skrivet av din dotter..
Och en härlig bekräftelse från det bästa man har,Sina barn.
Önskar dig en fin start på denna vecka.
kram

Photo by Maria sa...

Vilka härliga ord du fått av din dotter.. Såna ord värmer vilket modershjärta som helst..

Kram Mia

Annika Estassy sa...

Jätte fint skrivet av ditt dotter. Hon tycks ha ett lika stort och varmt hjärta som ditt Pia!

Ulrika Gabriel sa...

Så underbara ord från din dotter till dig. Ta hand om och var rädda om varandra!

B i t t e sa...

Så vackert skrivet! Jag har inte hunnit titta runt här hos dig än, var tvungen att skriva detta först. Visst är det härligt att få sånt här av sina barn, det värmer.

Livskrafter sa...

SÅ VACKERT....tack för att du delar med dig och förgyller världen en gnutta. Mer kärlek till folket
kram
Emma