31 maj 2009

Sol och batteriladdning...

Jag bara älskar sol, sommar, hav, klippor, mjuk sand och ljumma vindar..... och idag har jag njutit av allt detta tillsammans med min älskade dotter med familj....
Sönerna är tyvärr alldeles för långt borta för att jag skulle ha kunnat njuta tillsammans med dem... de befinner sig verkligen i landets motpoler. Marcus är med flickvän och hennes familj i Kiruna och Elias är ju hemma i Landskrona med Therese och Isak. Tur att det finns telefoner!


Nu är batterierna laddade inför en ny arbetsvecka.... må solen lysa på oss även denna!



2 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Ännu en härlig dag som du haft.. Och fina bilder blev det ju idag med :-)
Ha nu en bra resterande vecka..

Kram
Mia

Sissel sa...

jag vill också ligga på stranden! just nu är det blåsigt, regnigt och kallt. buuuu!