30 november 2009

Alla goda ting äro tre...

Denna helg har återigen varit omtumlande... med mycket glädje och även ledsamheter... men det verkar vara så det ska vara ett tag i mitt liv. Det finns inget ont som det inte kommer något gott ur, även om det ibland är svårt att se.

Men jag saknar inte glädjeämnen.. utan försöker låta dem överskugga det jobbiga.

Barndop av yngste musketören stod på första prio denna helg. Det var en vacker tillställning som efterföljdes av en mycket trivsam samvaro och kulminerade med en härlig hämtmiddag hos dottern och svärsonen.

Och pricken över i:et var att äldste sonen bestämt sig för att överraska oss alla genom att komma hit över helgen!! Ååh vilken lycka... att ha alla tre barnen hos mig samtidigt! Det var inte igår!

Tre älskade barn.... och mina barnbarn - de tre små musketörerna!!

Älskar dem så oerhört mycket!

3 kommentarer :

Maria Björkman sa...

Vilken underbart härligt bild på dina ungar! Och så kul att Elias tog sig upp, det måste ha varit en härlig överraskning.

Men Pia - vad är det mer som har hänt, jag har känt och sett att du har det ordentligt tufft. Du vet att jag finns om du vill!

Photo by Maria sa...

Vad mysigt att ha alla barnen hos dig.. Fin bild på dem..

Dop är så mysigt och han är så söt ditt minsta barnbarn, ja det andra två med förstås..

Glädje och sorg går hand i hand mer eller mindre och oftast så kommer det något gott även ur det ledsamma..

Kram
Mia

Annika Estassy sa...

Mitt i det svåra har du ändå lyckan att vara välsignad med en stor och härlig familj. Du vet hur avundsjuk jag är på barnbarnen... :)