19 november 2009

När man fått blodad tand...

Låter farligt det där... speciellt så här i tider när New moon har premiär!

Men så farligt är det faktiskt inte, det är så enkelt så att jag tycker att det är så otroligt roligt att fotografera (men det visste Ni ju redan), redigera bilder, fixa och trixa med layouter och hitta njutning för ögat så att jag har skapat en till blogg. Gjorde faktiskt det för ett tag sedan, men det har varit en mognadsprocess för att hitta rätt bakgrund och namn innan jag velat publicera den... men nu så är den klar!


Välkomna in och titta, och lämna gärna ett litet avtryck!

3 kommentarer :

Kajsa sa...

Hej!
New Moon!
Konstigt att jag varken hört eller sett ngt om detta förrän idag......!Hörde 2 flickor berätta i Gomorronprogrammet om hur otroligt uppslukade de var av dessa böcker och filmer.......vampyrer och varulvar.Och en massa kärlek.......!
Jag tycker att din bild är mycket vacker.Så fortsätt du att bloda din tand;)!Och det är ju så sant att det vackra ligger i betaktarens öga.

Kram och tack för orden i min blogg!

Kajsa

Maria Björkman sa...

Jag är så glad att jag hittade bloggen i går, och blev först lite gramse för att du inte hade avslöjat den. Men sen insåg jag precis detta - att du hade velat "mogna" fram den. Jag uppskattar så att se dina bilder, tycker du är jätteduktig. Mina egna bleknar i jämförelse, men samtidigt får jag inspiration. Och en av bilderna på din blogg har jag ju lånat och har just nu som skrivbordsunderlägg, men det är med din välsignelse! Kram!

Annika Estassy sa...

Jag har sagt det förut, du tar mycket vackra bilder. Du kan känna dig riktigt stolt!