24 november 2009

Detta gjorde mig glad idag...

* Två möten på mitt arbete, som istället för de vanliga trista mötena där man bara sitter och lyssnar, faktiskt kommer att utmynna i någonting bra och där jag kände mig delaktig!

* Efter 4 veckors fysisk och själslig yogatorka fick jag ikväll mitt lystmäte tillgodosett genom ett underbart yogapass med sångmeditation. Det ger mig en härlig kombination av energi och harmoni och jag är glad!

* En inhandlad rödblommig klänning till julens festligheter som jag kan ha tillsammans med mina röda skor som jag köpte i Spanien. För det finns väl ingen som har missat att jag älskar rött - kärlekens färg!

* Sist men inte minst... att höra sonen skratta med sina härliga killkompisar som bryr sig om honom så mycket.

4 kommentarer :

Sissel sa...

vad härligt att kunna glädjas! du är en riktig glädjespridare! snygg klänning och läckra skor.

Frk.Nattuggla sa...

Hej Pia.Har bytt webadress.Samma blogg men ny adress bara.Härligt med saker man blir glad av.Kan verkligen behövas i detta dystra mörker.Snygg outfit förresten.Min färg är oxå röd.Den blir man glad av ialla fall.Kramiz.

Photo by Maria sa...

Så snygg du kommer att vara i jul, ja det är du ju ändå men den röda klänningen kommer att lysa upp dig och där du befinner dig..

Kram
Mia

Annika Estassy sa...

Du kommer att vara sååå snygg!