14 november 2009

Lördagstrevnad...

Efter en stillsam dag i regnet med en liten promenad och fika nere på sta'n med min goa vän A, blev jag bjuden på en trivsam och supermysig spansk-mexikansk middag hemma hos dottern med familj. Även sonen med flickvän följde med och vi hade det verkligen så underbart som bara vi kan ha! Mycket gott att äta och dricka och kärleksfull samvaro. Saknade äldste sonen, men vi pratade med honom i telefon, så han fanns med oss i hjärtat i alla fall.

Mina älskade ungar -
Ni berikar mitt liv!!


5 kommentarer :

Maria Björkman sa...

Tänk Pia - Andrea har precis samma glöd i ögonen som du!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Vilka fina bilder, jag blir helt varm inombords av att se på dem! Vi har legat i soffan, döttrarna och jag hela kvällen, ganska sjuka, men det var mysigt ändå trots att vi knappt orkade sätta på te.

Pia sa...

Ja Maria, vi har nog det! ;) Och jag lovar Dig att det finns ingenting vi kan dölja med våra ögon.

Eva, det är så härligt att ha sina närmaste omkring sig så det spelar ingen roll vad man gör... att bara finnas räcker långt!

Kramar till Er båda!

Annika Estassy sa...

Härligt att ha familjen så nära sig! Den sammanhållande känsla som att äta tillsammans ger är djupt rotat inom oss tror jag.

Photo by Maria sa...

Så mysigt du hade det igår med alla barnen även om den ena sonen "bara" fanns på telefon..

Ha nu en mysig söndag med..

Kram
Mia