3 november 2009

Svinaktig trötthet...

Oj, vad jag kände mig nöjd efter att ha fått vaccinera mig idag trots envis hosta som inte vill ge med sig. Tänkte efter någon timme att om det inte blir värre än så här (alltså ingenting), så är det ju bra...
Fungerade som en normal människa ända tills jag varit hemma en stund, men då kändes det som om någon slagit mig med något hårt i huvudet och kroppen kändes helt plötsligt betydligt tyngre än vad den brukar. Nu sitter jag här i soffhörnan, i halvkoma, med värk i armen och känner ändå att jag gjort helt rätt!

Låt inte lite övergående småkrämpor och trötthet avskräcka, utan vaccinera Er! Om man inte bryr sig om sig själv, tycker jag i alla fall att man ska tänka på omgivningen. Det vore förskräckligt om mina barn och barnbarn, föräldrar och käraste, skulle råka ut för något på grund av min egen dumhet.

1 kommentar :

Photo by Maria sa...

Jag har tagit vaccinet idag och känner inget än men ngt kommer ju säkert.. Känner oxå att jag gjort helt rätt och helst mot de folk jag träffar på som ligger i riskgruppen.. Som min kusin sa, Det är en solidarietshandling att göra det, för oss som är i riskgruppen.. Och ja.. jag håller med...

Ha nu en bra dag..

Kram
Mia